Veel gestelde vragen

Download nu onze gratis App en ontvang 5% korting op uw boeking, exclusief via de App. 

Goodparking App

Goodparking App
           Goodparking App

1. Open de App store op uw telefoon of tablet.
2. Zoek op 'goodparking' en download de App.
3. Reserveer uw parkeerplaats via de App.
4. Gebruik de App voor exclusieve kortingen!
 

  • Hoe kan ik reserveren?

    U kunt reserveren door het reserveringsformulier op deze site in te vullen. Indien u niet over internet beschikt, kunt u tijdens kantooruren uw reservering telefonisch doorgeven. Ons nummer is +31(0)6 553 672 28

  • Krijg ik een bevestiging van mijn reservering?

    Ja, u krijgt automatisch een email met de parkeerovereenkomst. Indien u deze niet heeft ontvangen, kijk dan in uw spam box. In sommige gevallen kan een email worden gezien als spam mail.

  • Hoe werkt het ophalen en terugbrengen van uw auto vanaf Schiphol?

    Op het reserveringsformulier heeft u uw vluchtnummers en de datum van vertrek- en aankomst ingevuld. Zo weet GoodParking wanneer wij uw auto kunnen ophalen en terugbrengen. U belt ons zowel bij vertrek als aankomst op Schiphol, zodat uw wachttijd minimaal is.

  • Hoe kan ik mijn reservering betalen?

    U kunt de kosten van uw reservering bij aankomst ter plaatse per pin voldoen. Voor zakelijke reizigers bestaat de mogelijkheid om maandelijks een factuur te ontvangen.

  • Hoe annuleer ik mijn reservering?

    U kunt tot maximaal 24 uur van tevoren, kosteloos per email annuleren. Ook kunt u via de link rechtsonder op de website uw annulering doorgeven. U kunt om administratieve redenen niet telefonisch annuleren.

    Indien u annuleert binnen 24 uur zal u hiervoor een rekening ontvangen op het door u opgegeven adres. Wij brengen hier een standaard bedrag van € 35,00 in rekening.

  • Wat zijn de openingstijden?

    Onze chauffeursdienst is 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend.

    Voor informatie kunt u op werkdagen van 8.00 uur tot 16.00 uur contact met ons opnemen.

  • Ik kom na middernacht aan, welke datum moet ik opgeven op het reserveringsformulier?

    U houdt de datum van aankomst op Schiphol aan. Stel: u vertrekt op de 11e vanuit Spanje om 23.00 uur en u arriveert de 12e op Schiphol om 01.00 uur. U vult als datum van terugkomst de 12e in.

  • Ik heb nog geen aankomst- en/of vertrektijden van mijn vlucht. Kan ik dan toch een parkeerplaats reserveren?

    Ja dat kan. U vult dan op het reserveringsformulier bij ‘tijden’ 0.00 uur in. Zodra de tijden bij u bekend zijn, geeft u dat per email aan ons door.

  • Ik heb wel een vertrekdatum, maar nog geen aankomstdatum. Kan ik dan reserveren voor onbepaalde tijd?

    Ja, u kunt reserveren voor onbepaalde tijd. Het is alleen niet mogelijk te reserveren via het reserveringsformulier op onze website. U dient uw reservering per email via onze website, onder ‘contact’, bij ons in. Wij nemen dan contact met u op voor de verdere afwikkeling.

  • Hoe moet ik eventuele wijzigingen van mijn reisgegevens doorgeven?

    U kunt ons een korte email sturen, via onze website, onder ‘contact’ of naar info@goodparking.nl
    Vermeld u hierbij uw ticketnummer en kenteken.

  • Ik wil voor meerdere auto’s reserveren. Kan dat?

    Ja, u kunt voor meerdere auto’s reserveren. U dient dan wel een aparte reservering voor iedere auto te maken.

  • Mijn vraag staat er niet tussen.

    Indien uw vraag er niet tussen staat kunt u contact met ons opnemen per mail: info@goodparking.nl of telefonisch: +31(0)6 553 672 28